God kundeservice
Når man som spiller er på udkig efter det rigtige sted at gamble, er god kundeservice vigtigt. Noget man som kunde kigger efter i hvilket som helst casino, fysisk eller online, er hvordan de behandler en. Hvis man læser hvad godecasinoer.dk har at sige om det og hvad de siger om god kundeservice er der et selskab der føre sig frem mere end andre
Det skal siges fra start, at vi sjældent møder decideret dårlig kundeservice. Men god kundeservice er ikke altid nok. Det er også rigtig vigtigt for spillere, at den er tilgængelig når der er behov for den.
De fleste medarbejdere der sidder i kundeservice, er kvalificerede og venlige. Så længe man taler pænt til folk, vil de gøre alt hvad de kan for at hjælpe dig.
Dermed ikke sagt, at det ikke kan være ekstremt frustrerende, hvis man ikke har fået sin udbetaling, eller ens fodboldkamp ikke er blevet opgjort inden for en rimelig tidsperiode. Især hvis den næste fodboldkamp starter om 5 minutter, og man skal bruge de penge til at spille videre for!
Hvem er bedst
Det selskab inden for online casinoer der har fået den højst rangerende er LeoVegas.
LeoVegas kundeservice er fortrinligt, og funktionen af chatten er noget af det der bliver fremhævet på godecasinoer.dk. Her bliver brugernes problemer taget alvorligt og man er først færdig med at chatte med medarbejderen når problemet er løst. Det gør at man som spiller føler man bliver taget alvorlig og ens problemer er også deres problemer.
De mest indviklede og problematiske af slagsen foregår som regel over chatten. Deres kundeservice er åbent dagligt mellem kl.08.00 – 23.00 dagligt.
Er der ogsĂĄ kundeservice om natten?
Der er ikke nogen natligt support. Så hvis problemet skulle opstå på hvilket tidspunkt om natten skal man vente til næste dag. Åbningstiderne er fastlagte, men det er også de færreste der vælger at spille om natten.
Hvad med andre gode selskaber?
Andre gode selskaber der også har rigtig god og professionel kundeservice er Unibet og Maria Casino. Her er chats åbent ligeledes mellem kl.08.00 – 23.00. Forskellen på chats mellem LeoVegas, Maria Casino og Unibet er deres muligheder for at løse komplekse problemstillinger. Hos Maria Casino og Unibet skal de derimod sendes over email, hvis det er mere indviklede spørgsmål. Ved de komplekse sager kan det godt tage timevis eller dage for Maria Casino og Unibet, og det er derfor vigtigt at man væbner sig med tålmodighed.
MrGreens
Dette er endnu et casino der ligesom de andre nævnte også har licens i Danmark. For MrGreens kundeservice angår kan de udelukkende guide dig, hvis dit spørgsmål er relativt nemt. Andre spørgsmål som hvis du ikke har modtaget din bonus gennem et kampagnetilbud eller betalingen ikke er gået igennem. Ved de spørgsmål bliver man sat gennem til en anden afdeling og kan derfor føle at man bliver smidt rundt. Hos MrGreen prioriterer de også dit spørgsmål. Vigtige spørgsmål som indbetaling til kontoen ikke er indsat, men pengene trukket fra bankkontoen, vil få høj prioritet. Spørgsmål der omhandler oversigt over indbetalinger siden oprettelsen vil få en lav prioritet.
Godecasinoer.dk og deres opdateringer
På godecasinoer.dk gør de sig meget umage med at opdatere deres informationer, og så snart der sker ændringer vil det også blive tilføjet på deres hjemmeside. Man kan derfor som nysgerrig på hvilke casinoer der passer til en få den nyeste opdateret information. Alt information er objektivt og der forekommer ikke noget der ikke er undersøgt. De informationer man får vil derfor ikke være misvisende eller vildledende på nogen måde. På den måde sikre man sig at interesserede har den fornødne viden om et casino, og så er det op til en selv om man vil gamble eller ej.
Konklusion
Det er en rigtig god løsning med et forum hvor man som interesseret kan få viden om et casino man er interesseret i. På godecasinoer.dk ved man at alt er løbende opdateret, og man kan sågar få hjælp fra andre i miljøet. Det føles godt og man føler virkelig at ens øjne bliver åbnet op for casino miljøet. På den positive side, er at der bliver lavet en rangliste over hvilke casinoer der er i topklasse hvad angår kundeservicen og hvad der kunne gøres bedre.
Det er helt gratis at søge råd som man siger, og
God kundeservice fra kvalificerede medarbejder
Det skal siges fra start, at man sjældent møder decideret dårlig kundeservice. God kundeservice er ikke altid nok for et casino. Det er også rigtig vigtigt for spillere, at den er tilgængelig når der er behov for den. Det der er ulempen ved de fleste casinoer er at de ikke har noget nat support og derved skal vente til næste morgen. De fleste medarbejdere der sidder i kundeservice, er kvalificerede og venlige. Så længe man taler pænt til folk, vil de gøre alt hvad de kan for at hjælpe dig. Man kan se det som man skal tale til folk som man gerne vil have de taler til en.
Det er derved ikke ment på den måde at man som kunde ikke kan være sur, hvis man ikke har fået sin udbetaling f.eks. Det kunne også være en fodboldkamp ikke er blevet opgjort inden for en rimelig tidsperiode hos casinoet. Især hvis den næste fodboldkamp starter om 5 minutter, og man lige skal have sat det sidste væddemål før kampstart. Jeg tror det er de fleste der har prøvet det?
Det skal dog ikke tage noget væk fra kundeservice og dem der arbejder i det. Det er kun mennesker og de kan ikke altid hjælpe, men de kan undersøge om der skulle være en løsning for en.